College life awaits me.

längtar som attans till universitetslivet. förhoppningsvis blir den stunden av livet placerad i UK.

För ungefär två månader sen så satt jag, S och A and struggled w/ our applications, deadline: 15 oktober.

Självklart satt jag sista veckan och pumpade ut ideér till min personal statement som senare korrigerades av Mr. Buscall. geez, he's GOOD.

snart har som sagt två månader passerat, har fått ett conditional offer från University of M, ett offer där det innebär att jag blir så illa tvungen och ha "MVG overall in slutbetyg" jahopps. får väl hoppas på det bästa.
Sen har University of C också svarat, har skickat in mina uppgifter och väntar otåligt på att få en intervju.

sigh.. time for lunch. wish me all the best. I truly could need that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0