snuskfillibaba.

phew.

attans vad trött man är, dagen har minst sagt varit tuff. började med att plugget tog kål på en, lunchen var dock wunderbaur (as usual) sen drog man in till stan och träffade la familia som var på väg att "uppdatera" passen.

beslutsångest har plågat mig sen jag stängde av väckarklockan imorse. Dansträning? Casting? eller gå på förhandsvisning med Mariam. I sista sekund valde jag att slutföra det sista alternativet. filmen var rent ut sagt... förresten, låt mig summera upp filmen med fyra ord:

Snusk på hög nivå!

näj okej, har tendens att överdriva en aning när jag vill få min åsikt tydligt lagt på borden. Dock så var den verkligen en aning obehaglig under vissa scener.

hursomhelst, bortsett från *piip* scenerna så var filmen en sån där "ok film" inget jag skulle betala för att se på bio och absolut ingen sådan film som jag skulle dö för att inte ha sett. o well, gjort är gjort. Fick oss ett gott skratt iaf, visst Mariam :)

not to mention: the Italian guys were H-O-T (!)

and now, PRISONBREAK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0