BOWLING.

sjukt trött.
kom hem för ca en timma sen.
hata hata nattbussar!
tog oss 2½ timmar att komma hem från heron city. that's not normal.

hursomhelst, träffade unc och hans polare i stan idag,
sprang över hela stan och letade efter nåt ställe som sålde memory sticks till Oli's kamera,
nada, inget med ett rimligt pris iaf. suck.

på kvällen blev det middag på Pizza Hut med a bunch of yellow faces.
Jag, Oli, Hsiao, Xu Ge, Kev och HaiHung.
senare kom Jack, Carrie och Salina och joinade oss.
efteråt var det dags att battla i bowling, jag knäckte!
fick dock offra tre naglar för att sen få ihop 153p i första serien! damn im good.
Haihung hade lite problem med sin spinning,
men allt resulterade i att folk fick göra 30 situps respektive 40 pushups.

sen kom Lili och hennes kompis, och lika snabbt som de kom, lika snabbt försvann dem. synd.
några stack, vi andra stannade kvar. drog till Amazonas och chillade där.
jag spillde ut halva min Xider Xmas som för övrigt glittrade.
hela gänget satt och analyserade glittret.
anyways,
sen vart det promenix från Heron till Skäris, kallt som faaaeeen.
blev inte mkt bättre av att få vänta på bussen i 20 minuter i -83473847324s kyla.

men nu, efter 2½ timmar är jag hemma.
ska luncha med Unc imorn, han är skyldig mig en meal på mackan så dags att skutta i säng.
au reviour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0