HAPPY BDAY ALMA.

tog en liten shoppingtur med mommy och brorsan innan jag åkte vidare till Alma's tjejmiddag.
gamade lite sallad och pizza med Shirley och Ksenia.
sen var det dags för twister!
ett råd, ha aldrig på er kjol när ni spelar det. visserligen var det förmodligen bättre (och skönare) än att ha på sig tight tight jeans som vissa hade men jag blottade ju för fasen allt som fanns att blotta. intog några mindre heta ställningar som gjordes värre med N's bum right above my head. sjukt kul var det iaf. Jag och Nathalie vann.
high five!

en tjejmiddag utan truth or dare eller "jag har aldrig..." är bara inte fullständig. tror nog vi alla lärde oss ett och ett annat från varandra. haha. vissa lite naughtier än andra men alla avslöjade nog sin lite mindre icke oskyldiga sida. kvällen var för övrigt trevlig och som sagt, lärorik :)

imorgon ska jag träffa unc och förmodligen titta in hos XG.
sen är det raka vägen hem för att avsluta packningen.

BARCELONA!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

no shit!

2007-05-05 @ 00:19:20
URL: http://eastgang.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0