HOLY SCHMOLY.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1037447,00.html  

himlans jobbig situation det måste vara för tjejen/killen. här whinar jag dagligen om att jag lider av eventuella beslutsångest i form som om jag ska plugga nu eller senare, om jag ska köpa fyndet eller ej, så finns det människor därute som lider av snäppet extremare beslutångest: att vara en tjej eller kille, att springa runt med en princess Sofia eller ej. jobbigt värre.

näj nu måste jag ringa till skit COMHEM. att det alltid ska vara så mycket krångel. detta lär ju vara 384798274:e gången jag ringer, tycker jädrans synd om jäkeln som oturligt nog kommer svara på mitt samtal.
(problemet nu är att jag fortfarande får hundratals fakturor från TELIA, wtf?! och jo, vi har överfört hela vårt abonnemang etc) I ain't made of money.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0