MIN DAG.

Inga lektioner idag.
den 30min långa mattelektionen räknas inte.
var på möte angående Barca resan som äger rum om mindre än en månad.
schweet.
Vi ska bo på ett 3-stjärnigt hotell (Hotel Victoria) med Jacuzzi, gym, game room, swimming pool etc.
Jag scannar igenom informationspappret med blicken och under hotellets regler står bland annat:

"Dress appropriately inside the hotel (for example with shirt and shoes)"
excuse me?
hur nödvändig var den? antar att hotellet haft många nudister till turister. gosh.
jag håller mig av skratt och läser vidare:
"It is forbidden to jump or climb from one balcony to another"
Jag lovar, är inte självmordsbenägen. chill.

O well, resan kommer bli OFÖRGLÖMLIG.
måste för övrigt på jakt efter en ny resväska. den jag har för tillfället är megagigantisk - med andra ord, FÖR stor för en veckas semester.

Sen träffade jag mammsen, åkte till Globen en sväng och jag lyckades hitta ett par svarta strumpbyxor och lite stuff till min french manicure.
fikade en stund och blev uppraggad av en liten bebis som satt och bokstavligen stirrade sönder mig. Hon/han (kunde ej avgöra) började sedan slänga sin sked på golvet som jag plockade upp, det tyckte bebisen var ytterst skoj och denna incident upprepades ett antal gånger innan pappan beslagtog skeden. tack.

Annars har jag duktigt nog städat hela dagen, O kommer på torsdag så var tvungen att förvandla brorsans rum till ett riktigt rum. killar och deras rum asså. man skulle lätt kunna tro att tredje världskriget just ägt rum.
men nu är jag klar. pustar ut.


Soon, Soon i'll be there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0