-

VILLUSHIONAL fashion show blev riktigt lyckat.
trots alla möjliga hinder med musiken, aulan, skolans datorer samt brist på tid så lyckades vi få allt att sitta på plats. hooray.
nu fattas bara vår business plan och vår intervju med Lina, en designer jag gick för förra hösten.

veckan är fullbokad. en massa plugg som kommer stå i vägen för det jag verkligen förtjänar, att njuta.
veckan efter sportlovet kommer vara en riktig mardröm. femtioelva prov och projekt som ska lämnas in.
men sen... sen bär det av till London. hooray again.
dags att påbörja jakten efter billiga biljetter.

funderar på att dra mig in till stan.. måste inhandla en födelsedagspresent till X (vet att han läser min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0