GO AHEAD. EAT MY CARD AND MAKE MY LIFE MISERABLE.

Vaknade tidigare än vanligt eftersom jag skulle åka hela vägen till bredäng (andra sidan stan) för att hämta Julie och Winnie som skulle komma ut och shoppa med mig. Väntade på Norsborg tåget i evigheter, förseningar hit och dit. Didn't surprise me at all.

väl tillbaka i stan sprang jag runt hela Gallerian och letade efter en bankomat, när jag väl hittade en slukade den nästan upp mitt kort. tydligen var maskinen ur funktion men lyckades ändå gama i sig mitt kort i ca 2 minuter. what happened to those days då människor satte upp "ur funktion" lappar på maskiner som inte funkar som dem borde? trodde det var the end of the world. därefter gick jag på jakt efter en födelsedagspresent till en viss person, hittade ett kort som var klockrent. trots att jakten började i gallerian och slutade i NK så kunde jag inte hitta en lämplig present. hur svårt kan det vara att hitta en present till en kille som fyller tjugotre bast? ubersvårt.
Däremot lyckades jag inhandla ett usb minne. hooray!

Antar att jag får fortsätta jakten under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0