GOTTA FACE IT, SOONER OR LATER.

sitter och har världens beslutsångest.
egentligen finns det ingen som helst anledning för mig och inte veta vad jag ska göra, vad jag borde göra.
har en hel drös med böcker som ligger där och dammar. borde ta itu med dem, en gång för alla men wtf.
känns så oerhört töntigt att sitta och grovplugga när det är lov. ha, as if i'm not used to that already.

har en sista filosofi uppsats som mer eller mindre kommer att avgöra om jag nu ska få det där MVG:et. and Yes, i truly need it. 28734 sidors läsjournaler ska vara inne nästa vecka. Spanska prov på måndag, business prov på onsdag, city and the future essay ska vara inne SCHEISSE säger jag bara.
jag vill inte jag vill inte. jag ORKAR inte.

vill ut. gick runt på Östermalm igår och lyckades inhandla en superdupermegahäftig bok till en viss person. måste skicka iväg presenterna idag om han ska få dem i tid. boken köptes för övrigt på Urban Outfitters, en bok alla killar borde ha. schweet.

oh well, dags att trycka på play knappen och sätta igång plågandet i guess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0