LATHET PÅ HÖG NIVÅ.

har en svag men bestående känsla av att denna söndag inte kommer bli särkilt produktiv.
har degat hela för/eftermiddagen och mitt sjätte sinne säger mig att kvällen kommer att bli likadan.
men what the heck, det är ju trots allt kinesiskt nyår. fira har jag gjort fredag och lördag, nu förtjänar jag en söndag utan min "saker-att-göra" lista.

här nedan kommer en ytterst kort summering av min helg som varit på topp.

Mötte Tingting vid medis och sprang sedan på Jasmine och hennes kompis som joinade oss i kön. köade i ca 1½ timma, snacka om mardröm. tur nog hade vi en och en annan skrattattack som gjorde att tiden verkade gå snabbt iaf.
väl inne stötte vi på Salina och Hsiao som skulle vinka av Sandra. tråkigt tråkigt.
sen blev det röj.
stället var proppat med folk, sprang på många bekanta ansikten så det blev nästan mer mingel än shake-ande.
hursomhelst så blev det en högst lyckad kväll, tack alla.

I lördags bar det av till templet med familjen. lillkusinen somnade på vägen så fick bära henne mestadels av vägen. därav mina nyvunna arm-muskler.
som vanligt kom vi sent, vad säger man "fint folk kommer alltid sent" :) men väl framme blev det mat mat och mera mat. även det stället var proppat med folk. spanade in lite folk med brorsan som resulterade i att vi satte maten i halsen X antal gånger. Sen var det mingel bland munkar och nunnor som gällde, tanter och gubbar, thank god att Siz o company var på plats.
kvällen var trevlig, och när jag väl kom hem vid 12 tiden däckade jag på momenten.
helgens bravader slutade med en slapp söndag.

tomorrow, back to reality.


Kommentarer
Postat av: Sara

sorry att jag inte kunde hänga med hun,
nästa gång! ses i helgen!
pusss

2007-02-19 @ 09:30:27
Postat av: Victory

lungan babe, yepp, i helg smäller det! :D

2007-02-20 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0