REUNION.

gårdagen började högst underligt.
var hos tandläkarn.
blev behandlad som om jag vore fem.
skrattretande.
dock försvann min tandläkarskräck tack vare det.

- "o nu så gapar vi stort..... jaa, va duktig du är Victoria!"
- " sådär ja, jättebra. jätteduktigt!"


försök att adda den där kisse-misse rösten.
där har vi det.

sen mötte jag S och det blev lite snabbshopping.

Pumba, pumba! skulle snarka över woho. detta innebär osäkra gator och ett hus uppochner.
gamla minnen. herrejösses.
våra berättelser som snart kommer att inta formen och storleken av en bok regerade som vanligt.
orsakade en och en annan skrattattack.

"... o föll rakt in i hans armar..."
"... ramlade ur hennes mun..."
"... match.com..."


o gawsh. haha.
inget har förändrats.
schweet.

glömde totalt bort att jag skulle fixa musiken med O dock.

o crap. school's calling. and unfortunately I gotta answer.
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0