TODAY I WAS SUPERWOMAN.

seriöst, sprang runt HELA stan för att fixa ärenden i sista sekunden.
träffade Meri wifey kl 11 i skolan. vi sprang runt för att få våra tshirts signade. sen drog vi till stan och did some last minute shopping. got some stuff for my nails, a top for my slutskiva, shoes and decorations for VICTORIA, TOMMY and JACK'S studentmottagning! woho, damn that will rock.

sen hämtade jag mitt studentplakat på östermalm och sen snabbt iväg till rådmansgatan för att hämta min klänning som jag designat om. (köpte en random/basic vit klänning som jag mixade och trixade med) and voila, dress á la Victoria.

Dags att fixa naglarna nu. sen SOVA.
biggie biggie day tomorrow.

FÖR DÅ SPRINGER JAG UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0