4IN1

I förrigår var det chillin night at Salle's place.
hemvägen bestod av en lång promenad från Slussen till Gullmarsplan med Sugar.
schweet.
impressive that we didn't get lost. haha.

Igår åkte vi till Sigtuna på nån buddha-grej. jag tänker: bra, då klär jag mig comfortable.
ack så fel jag tänkte.
mitt i smeten ringer människor och säger att det blir utgång ikväll. vad roliga ni är.
här står jag med tights och ett comfy linne, håret slarvigt uppsatt. med andra ord, icke klädd för party.
funderade på att skynda mig hem för att at least byta om. men no time.
förkrök hos Salle så damn, who cares å andra sidan.
Det blev sthlm kök och bar.
stället är ju helt okej, rätt space-igt och mysigt MEN musiken.... someone please kill me.
riktig sunkig schlager som alla stureplans nissar verkade dissa. techno sattes på lite då och då.
Mimi gick för att klaga, hon bad snällt djn om att spela några rnb/hip hop låtar. vi fick tre låtar. that's it.
seriously, musiken kunde inte ha varit värre. eller JO... det kunde den förresten, för mitt i pannkakssmeten började folket digga till BOTEN ANNA! wtf! that's like sooooo damn expired. bring us something new ffs.
anyways, the nite was allright. after partyin we went to chill at donken and then we bounced home.

Idag är det mommy's day. bro ditched me so i had to clean up the house by myself. trust me, it was a total chaos. i almost died. anywho, mom was superhappy and we had a dinner á la Mommy. mysigt mysigt.

Imorgon ska jag meet up with unc. imorgon blir betygen satta. imorgon bestäms min framtid, mitt öde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0