PREMIERE.

Missade hela "skoldagen" idag. sigh.
istället Lunchade jag på Jensens med ett par gulingar. riktigt mysigt trots att jag befann mig i världens stress situation. Mitt i lunchen var jag tvungen att möta mamma utanför åhléns en snabbis. sen efter ca 1 timmes lunchande bar det av till Make up Store kontoret på Kungsgatan. casting tydligen. agenturen ringde igår så därmed blev dagens schema en aning tight.
think i nailed it though. anlände kvart i fyra i hopp om att vara först på plats, do my thing och sen snabbt hinna tillbaka till sergel för att möta the crew som skulle hänka på bio.
errhm, jag var inne i knappt 2 minuter. bruden snappade två kort medans vi chit chattade, then she goes:
"jag kan säga redan nu att du passar bra för den look vi söker till hösten/vinter" well. vilken look det nu innebär.
Hon kommer höra av sig till Synk som kommer höra av sig till mig. underbart.
får jag jobbet blir det två-dagars visning i juni. 1 lax/dag. vem tackar nej till extracash?

morgondagens ICA reklam har jag tyvärr fått tacka nej till pga en jädrans svenska presentation jag ska ha imorgon klockan 11. sååå nära att få 1 lax. skit. kommer få ångra det här men det positiva är att jag inte behöver vara i täby klockan åtta på morgonen. suicide?

Sen ringde sveriges television angående nån statistjobb i serien "kungamordet" som innebär flera dagars inspelningsdag som börjar nästa vecka. kul att jag är superbusy nästa vecka. faen. att alla jobb ska ramla in nu sista perioden i skolan då allt händer.
 
Var som sagt på Premiären av Pirates of the Carribbean (spelling?)
kan säga att filmen i sig var helt okej. precis som alla andra trilogi-filmer så går trean inte att jämföras med ettan. men wtf, Jack Sparrow är ju med. then it's fine.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0