DAYS OF OUR IMAGINARY LIVES.

satt och kollade på "days of our lives" för ett tag sen. kunde inte låta bli att klicka in mig på deras hemsida och spola fram lite i avsnitten. jag säger bara: WHAT THE BIIIP?! 
handlingen verkar ha spårat ut totalt. (nu ska jag inte avslöja något här för er som följer serien) men hellow? what happened to the reality? jag menar, lite verklighetsbaserat måste det ju ändå vara.

kanske jag som har ett tråkigt liv utan action men as if that would happen in a kazillion years. nej, jag fattar nada. 

OCH, eftersom jag inte riktigt följer serien (tittar lite då och då när jag råkar hamna framför tv:n just den tiden) så kan jag vara lite trög med att fatta när de byter ut skådespelaren. vilket betyder att det bara var för någon dag sen jag förstod att den gamla philip kiriakis hade blivit ersatt av en ny mr kiriakis. one word: BUTTUGLY! jag som en gång i tiden vart dökär i philip. well, that's all history now.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0