BAD HABIT.

sitter här med en hög blanketter.
alla skall läsas, skrivas på, kopieras och skickas in.
detta tär på mina nerver.
det faktum att det är sista minuten arbete gör inte saken bättre.
sitter nämligen med mina accommodation blanketter för uni.
dessa skulle ha varit inskickat för några dagar sen. men vad gör vicky?
jo, ansöker om extension. bara för att hon inte tagit sig i kragen och gjort det hon behövt göra. I TID!
i guess i only have myself to blame.
om 45 minuter ska jag slänga iväg ett samtal till the accommodation office för att bekräfta det faktum att: JAG VILL HA RUMMET!
or...i'll end up on the street.
jag känner hur aggressionen växer inom mig. detta får inte ske!
jag som om några veckor kommer vara universitetsstuderande får inte gå runt och släpa på denna dåliga vana.
something has to be done ffs!

nu. breakfast time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0