9 HOURS OF SLEEP IN 3 DAYS.

har vänt uppochner på dygnet helt och hållet.
efter en 8-timmars råpluggande på JRL igår mötte Gary upp mig för att tillsammans GÅ hem. HELA VÄGEN från biblioteket till jäppla Fallowfield. anledningen var för att hela oxford road blivit ockuperad av eid firande muslimer. trafiken hade därmed stannat helt och hållet. och vi har ju världens tur som bor down the curry mile. så ja, vi fick lov att gå helt enkelt. tog väl 30 minuter.

väl hemma hade både händer, fötter och alla möjliga kroppsdelar domnat bort av kylan samt allt bärande på diverse böcker, laptop etc. stannade snabbt förbi G's place för att skriva ut dagens presentation. denna "snabb" visit pågick tills 6 tiden denna morgon. passade på att låta honom pimpa upp min iphone med låtar och innan vi visste ordet av det satt vi där och sjöng i full hals.

då jag inte hade haft tid att äta middag passade jag på att rensa hans "mat-hylla".

kl 6 insåg jag dock att jag ligger väldigt illa ute då det var meningen att jag skulle träna på mitt tal. självklart blev inget av det gjort med han störandes i bakgrunden. väl hemma hade jag förberett te och frukost som jag skulle avnjuta samtidigt som jag övade på talet. vad gör jag? jo, jag somnar. mitt i hela skiten! och inte hade jag ställt in något alarm heller. DANGEROUS!

som tur är vaknade jag till runt halv elva, sen men tillräckligt tidigt för att hinna öva lite med gruppmedlemmarna innan presentationen som ägde rum vid 1 denna eftermiddag.

so did we rock it or what?! 110% we nailed it. helt klart femtioelva gånger så proffsigare powerpoint än de andra and the delivery style, mycket väl godkänd så nu håller vi tummarna och hoppas på det bästa.

so, one project done. one more to go.
(klicka för att förstora)

  
    
   
  
  

above is how my lil bro wasted my time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0