FOUR HOURS LATER...

två timmar efter att jag stoppat i mig en rejäl middag smsar Massimo och vill äta middag.
great.
jag är ju inte den som bangar på mat så det fick bli en second dinner på Tai Wu.
四川水柱牛肉
och en massa annat. YUMMY.
som om inte det var tillräckligt så ville han åka hela vägen till ASDA för att matshoppa. (egentligen ville han bara köpa glödlampa men put it as "foodshopping" så att jag skulle vara helt hyper på att åka HELA VÄGEN DIT) so off we went.
fördelen är ju att han bär på alla hundra kassar. he he he.
väl på bussen berättar chauffören att det skett en olycka och tydligen hade någon avlidit. (God Bless) så vi skulle inte komma längre än EN station. dvs fortfarande hundrafemton från min hållplats. så hela vägen försöker M skrämma upp mig, för trots att jag bara varit här i tre månader så vet ALLA två saker om mig:

1. jag äter som en flodhäst.
2. jag är världens fegis.

hur vet jag inte. står väl mitt på pannan.

så vad gör vi?, vi går. och går. ser en buss station med en massa folk så vi antar att bussen kommer. icke. vi fortsätter att gå. och gå och gå.
till slut ser vi en buss och då är det för sent att springa tillbaka till den förra stationen så vi börjar kuta som fasen. and we made it. damn.

snacka om att nattkäket tog LÅÅÅÅÅNG tid.
hemma nu i alla fall. och sängen väntar så adjöss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0