I DID IT!

ÄNTLIGEN!
allt är avklarat, allt är inne! no more assessments THIS YEAR!
gissa hur överlycklig jag är på en skala från 1-10... 15!!!
hade en liten fight med skrivaren vid kvart över fyra tiden. (uppsatsen skulle vara inne INNAN 5)
till slut fick jag ringa efter Simona som kom till undsättning.
som ni ser har inget förändrats,
jag håller fortfarande på med sista minuten stuff. (Sheena förstår mig bäst på den fronten)
och är fortfarande en sucker när det kommer till teknologiska mackapärer. 

men nu är det över. så MEGAJÄVLASUPERSKÖNT!
nu ska jag bannemej ta igen ALL förlorad sömn, alla måltider jag fått ge upp OCH all julshopping jag inte hunnit göra!

FYRA DAGAR KVAR tills jag återvänder hem! HEM! JA! jag kallar Sverige mitt hem! no joking.
platsen där du har din familj och dina vänner är platsen där du känner dig hemma.

country road, take me home!

Kommentarer
Postat av: Sheenie

"hade en liten fight med skrivaren vid kvart över fyra tiden. (uppsatsen skulle vara inne INNAN 5)"

HAHAHA!

Glad to see the same old vicky! :D

2008-12-16 @ 10:20:20
URL: http://sheenieintaiwan.blogspot.com
Postat av: maxlin

platsen där du har din familj och dina vänner OCH DIN KÄRE BROODER XD, är platsen där du känner dig hemma.

2008-12-18 @ 08:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0