TONIGHT IS THE NIGHT!

väcktes av V's sms imorse. självklart hade jag försovit mig.
kom 1½ försent till vår fika. oops. han fick nog i sig lite för mycket koffein under tiden.
prat om allt mellan himmel och jord.
sedan började min mage prata så då gick vi till Chinatown för lunch innan vi fortsatte dagen i jakt på att hitta något ställe där vi kunde låsa upp våra mobiler som båda är operatörslåsta. varför?!
trevlig dag i alla fall.

sen hade jag och hikari bestämt oss för att mötas upp för att planera vår Eurotrip. it's gonna be HELLA AWSEOME!
kan knappt bärga mig. 10 länder på 15 dagar! beat that!

OCH NU mina damer och herrar...ska jag PACKA!!!!!!!!!!!!!!
tåget till liverpool går vid 5am. ska på något sätt försöka få all packning över till Gary's place.
sen går flyget vid 9tiden. hemmaplan vid 12! YESSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0