GUESS WHAT.

öppningen gick som smort.
likaså försäljningen.
morgondagen är jag dock rätt skeptisk till.
vad gör man när man sålt nästan allt på en lördag?
(= finns ingenting kvar att sälja på en söndag)
stänga stället?
yea right. i wish.
well, time to do some magic i guess.
eller råna närmaste bageri? err..
kvällens FR partaj finns tyvärr ej på min "att-göra" lista.
helt slut.
(läs: ej så hypad)
PLUS att jag måste spara mig till LONDON BABY!
och den där jädrans skinnjackan jag gått och letat efter sen...två år sen?

har förresten en ny favorit film (överdrift men...ni förstår) som jag såg på TV igår kväll.
"GUESS WHO" med Ashton Kutcher. filmen är ju bara för underbar. helt gudomlig, varför? jo det ska jag tala om för er... för att jag så in i pricken kan relatera mitt eget liv till Theresas. (överdrift igen men närapå..)
min kära daddy har väldigt och då menar jag väldigt mycket gemensamt med Theresas fader. dock vet jag inte om han skulle gå så långt som att hoppa i säng med min älskling. men jo, i feel her,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0