THE DARK KNIGHT.

haft en trevlig och lekfull dag med bibi och brorsan.
bibi kom och hämtade oss tidigt på morgonen, planen var att åka direkt till phonehouse och starta en liten fight.
att brorsans mobil fuckat upp sig tre gånger och sedan fått en ny och återigen gått i kras är inte acceptabelt.
då pratar jag ej om skrapmärken utan att programmen helt enkelt ballat ur. ljudet blivit helt bajsnödig och gud vet vad.
anyways... när vi ändå redan var i stan tänkte vi att det var lika bra att dra med brorsan på eventuella aktiviteter. (läs: vi fick byta planer helt)

så vi åkte förbi inferno på odenplan för att nörda lite med cs spelande. sen efter vi (läs: jag) tröttnat så körde vi vidare till kungsholmen för att lira lite basket. spelade sönder mina ballerinor. yay.
sen blev det take away på formaggio för att njuta av middagen ute på gården hos bibi.

dagen avrundades med bio. batman, the dark knight. totally awesome! heath ledger is just superb. RIP.

och nu känner jag doften av mat... ska nog ta en tripp till köket. ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0