AWESOME4SOME.

- så vi ses 10.30 imorgon?
- ja, eller?
- ... vi säger 8...
- så betyder det 10.30 iaf.
- precis..


så löd konversationen mellan mig och sheena aka the "we-are-always-late" people.
alltid så lätt att bestämma tider med människor som är som en själv, man lyckas lixom komma samtidigt, även fast det är en timma senare än bestämt. schweet.

vi krigade till vero moda i glashuset eftersom man tydligen skulle gå en överraskning. iaf de 100 först betalande kunderna. självklart tar vi reda på vad det är för överraskning så vi kunde avgöra om det var värt att köpa något. överraskningen var en jacka, so so, inget speciellt. så vi passade på det och drog vidare till SOUK där man fick gratis popcorn. just bring it on baby!

sen var det dags för en snabbvisit på WING för att fixa tunisien biljetterna. after a lot of thinking, i made up my mind and decided to go. ska bli skönt med en awesome foursome semester.

efter det var det bara att bänka oss på fridays uteservering för lite mysig chitchat innan det var dags att bänka oss framför skolbänken. JAG! i ett klassrum, med en matte lärare framför mig. snacka om nostalgiskt.
synd att det inte var något annat ämne sheena hade så jag åtminstonde kunde stajla lite, kom igen. matte? i was sitting there looking pretty much like a retard. awesome. i got reminded of why i used to hate math so much. cuz it doesnt make any sense!

hann trycka i mig en stor kebabtallrik innan bion med awesome foursome, mina älsklingstjejor. vi såg "what happens in vegas"
galet kul tjejfilm som orsakade en och en annan skrattattack. in the matter of fact, we were laughing our asses off through the whole movie.
made me miss the fresh "being in love" feeling. aaw.

anyways, it's been a long day.
time to get some sleep, another long day awaits me tomorrow.
so folks, im over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0