STOCHOLMSÄVENTYR.

phew.
snacka om lång dag.
började dagen med att kriga till jobbet. försenad as usual. sigh.
awesome foursome kom förbi men eftersom vi hade så oerhört mycket folk så försvann de ut och fortsatte sin shopping. jealous ja.
sen kom salina och tommy förbi för att nonstop övertala mig om att hänga med på utgångsplanerna. tveksamheten expanderade inuti mitt huvud men gav med mig till slut.
efter jobbet mötte vi upp eric som stod och väntade utanför PUB och vi fortsatte till salles restaurang för yummy yummy food.
mitt under middagen ringer mr sokai och berättar om deras festplaner. så vi slog ihop ett tag.

man kan lätt säga att kvällen vart rätt misslyckad, på ett roligt sätt. vi hann förbi fem ställen på mindre än 3 timmar.
salles restaurang, nivå22, viperrom (vi gick aldrig in för det var: 1. fjortis ställe. 2. skiva) fridays och MAX hamburgare. mäktigt värre.

anywho. det har varit mysigt.
speciellt när jag, sheena och eric gick och sjöng på "lao shu ai da mi" och "shan hu hai" COOOOOLT!
måste lära mig sjunga på taiwanesiska så jag kommer ikapp eric.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0