JAG SKA BARA...

har praktiskt taget sovit bort hela dagen.
no kidding.
samtidigt som jag tittade på prisonbreak tänkte jag ta en tupplur.
den tuppluren varade lite längre än planerat.
vaknade precis lagom till middagen som jag fick lov att gå laga själv. och nu sitter jag här, med alla böcker utspridda, redo att sätta igång.
men först,

jag ska bara kolla mailen.
jag ska bara checka ansiktsboken.
jag ska bara sortera pärmen.
jag ska bara skriva ett inlägg.
jag ska bara äta upp den där mars-barsen jag påbörjade innan middagen.
jag ska bara, jag ska bara....


snacka om att göra ett nostalgi tripp tillbaka till alfons åberg tiden. (ni som var ett fan vet vad jag pratar om)

så nu har jag "jag-ska-bara"-klart. nu blir det plugg. NO MERCY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0