SÅ NÄRA.

på att ge upp.
mina ögonlock är tunga som bly. tyngre till och med.
blicken korsar hit och dit, ser inte ett skit av det som står. inget går in.
JAG ÄR TRÖTT.
klockan är halv ett och jag faller snart ihop.
för et tår sen skulle jag säga att natten fortfarande är ung.
idag säger jag ZZZZzzzz.

det går helt okej med uppsatsen. ordbajsar fortfarande.
kan icke hjälpas, jag är samhällselev.
jag försöker tänka på vad som borde prioriteras, självklart ligger sömn etta. för nattkäk har jag redan gamat i mig. så nu vill jag inget hellre än att sova.

fan fan fan. inte ge upp igen.
har gett upp alldeles för mycket saker den senaste tiden.
i need my strong will back.

...efter jag har fått sova :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0