STUDYHORSE.

precis hemkommen från datasalen ca 3 minuters gångväg från my crib.
har märkt att det inte går något vidare att plugga här inne på rummet, allt annat omkring är mycket mer intressant.
så nu har jag fått lite plugg gjort, med betoning på "lite"
det vill säga, fortfarande inte tillräckligt för att jag ska klara provet imorgon.
när jag fick veta att det var multiple choice tänkte jag "äh... lite tur måste jag väl ändå ha, kan nog kamma hem några poäng i alla fall" denna tanke förstördes när jag fick höra att man fick minuspoäng för varje fel svar. FAN!

så direkt efter mitt nattkäk som jag sitter och stoppar i mig nu ska jag ta itu med böckerna.
jess var förbi ett tag för att få sina naglar målade. blev rätt lyckat måste jag säga. sen blev det även lite girltalk.
lyssnade på en låt jag inte har hört på väldigt länge, men var bara tvungen att spela den för henne. låten som jag brukade vakna till varje morgon. låten som var min favoritlåt.

anyways, back to the studies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0