BACK FROM BHAM. STOCKHOLM NEXT.

hemma från Birmingham nu.
helvetes vad kallt det var. att tralla runt i en klänning har aldrig känts så fel som idag.
helt suddenly utbrister någon "OMG!" vi alla tittar ut och vad får vi syn på? SNÖ! i alla fall på biltaken. damn.
detta var då i bham, här i manchester har vi fortfarande inte fått glimten av snön. well, tack för varningen.

festen var sisådär, den stora besvikelse var ju Mischka, den extremt lilla lokalen. för att vara ärlig så var den inte så liten MEN med tanke på att det var studenter från flera städer bla manchester, nottingham och warwick så tycker man ju att de borde ha lagt ner lite mer tid på att välja ut ställe. well, en tanke bara.

nä, nu ska jag fortsätta fundera ut hur jag ska ta mig till flygplatsen.
FOLKS! om ynka 6-7 timmar är jag tillbaka! svenska SIM kortet åker på så kööööör bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0