BIRTHDAY CELEBRATION.

två ord LÅNG NATT.
födelsedagsmiddag för Dixon på Hard Rock café för att sedan gå vidare till the birdcage. stället var smockat med folk, inget att hurra för alls då man mestadels gick runt och armbågade med och armbågades av människor. drog tidigare för att komma på att jag har inte har mina nycklar på mig.

dessa nycklar befann sig i min jacka, som scarlett skulle ta hand om. superb.
däckade hos en kompis som hade lektion imorse, förflyttades till en annan kompis då jag är en aning sällskapssjuk just nu. ända tills nu!

för fem minuter sen kom gary som hade åkt till stan för att hämta min jacka tillbaka hit med jackan och dess innehåll. FINALLY! home sweet home! (trodde aldrig jag skulle säga så om mitt rum här)

jess låg och sov hela eftermiddagen så själv satt jag och tittade på "sex and the city" the movie samtidigt som jag åt upp resten av hennes mars-bars.

nu ska vi tre tvätta lite kläder. (enda vettiga jag gjort idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0