ENVISA PAPPA.

EN DAG KVAR! EN DAG!
imorgon vid halvtvå svensk tid sätter jag fötterna på svensk mark igen.
nästan två månader har passerat sen jag flyttade ut, and now i'm going back home.
wunderbart.

gårdagens konvo med pappa gick inte så bra.

pappa "så...vem ska hämta dig då?"
jag "ingen..."
pappa "jaså, är du säker?"
jag "jag åker hem själv"
pappa "jag menar, jag kan ju hämta dig... men stör inte jag då?"
jag "nej det är lugnt..jag tar bussen"
pappa "hundra procent säker att ingen kommer hämta dig?"
jag "MEN DADDY! JAG ÅKER HEM SJÄLV!"

tydligen vet han fortfarande inte att sagan har tagit slut.
mamma har inte sagt något.
kanske bättre det, så han slipper oroa sig.
lilla söta pappa.
din självständiga dotter är tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0