LET'S BE POSH.

nu blev rummet tomt på folk igen.
denna gången fylldes den upp av simona, hikari, gary och massimo. i väntan på hikari började vi efter en massa tvekande (av mig) kolla på "Jiddra inte med Zohan" som enligt mig är en sjuk film. humorn är väl ungefär lika låg som jag kan gå ner i limbo. (and i'm hella good)
då hade vi hunnit springa förbi domino's för att köpa med oss fyra pizzor och lite annat snacks.

skräpmaten hade jag och simona redan fixat tidigare från inget mindre än Mark & spencer. riktigt high quality junkies in other words. detta pga att vi gissade på att alla andra low price ställen (tesco, lidl, sainsburys etc) var stängt. söndag ju!
självklart visade det sig att ALLA dessa ställen plus några till var i full gång denna söndagskväll. shoot us.

Simona "let's be posh tonight and enjoy some quality stuff"
jag "everyone better chew on the stuff for at least 30 seconds before they swallow..."

så snålt lever man som fattig student. haha or not.
det jag mest reagerade på var att om vi tagit den summan vi lagt ut på M&S maten och inhandlat från sainsburys istället så skulle vi har trippel så mycket mat!

Hikari anlände till slut, killarna ville se klart på zohan filmen. sigh. så vi fick lida i ca en och en halv timma.
men sen blev det dags för TOTORO! nostalgiskt.
killarna whinade, led och somnade till slut. tråkmånsar. men vi tjejer hade kul :)

6½ timmar innan jag måste upp. FYFÄÄÄÄN!






gary's bad attempt to sit like Hikari.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0