READING WEEK? TELL ME BOUT IT.

efter att ha sett några avsnitt av den första säsongen av sex and the city kommer jag på varför jag aldrig varit ett fan av det. Dock måste jag erkänna att filmen blivit en av mina bästa kompisar. slutet gott, allting gott. älskar vi inte bara filmer med lyckliga slut?

Simona kom som sagt förbi igår kväll, vi fortsatte på serien "fated to love you" återigen så har jag "råkat" se slutet av den serien, blir då inte lika kul att titta tillbaka när man ändå vet hur allting slutar. kanske därför satc avsnitten inte fångar mitt intresse lika mycket som once again, the fabulous movie.

ikväll kommer tjejerna över för ännu en movienight, denna gång ingen mindre än TOTORO! första gång jag såg filmen var nog...femton år sen? något sånt. idag, på snart 20 bast njuter jag lika mycket av denna film. schweet.
men först blir det en liten shoppingtur på stan med Simona, i jakt efter något appropriate for the halloween party. fortfarande noll koll på hur det blir på tisdag. MEN!

Onsdag morgon lyfter flyget från manchester kl 10.00, landar på arlanda vid 13.30 tiden. så mycket vet jag, and that's pretty much enough. ska bli skönt och vara tillbaka på hemmaplan. dock ser det ut som att planen att transformera the so called "reading week" till "the partying week" inte kommer att rulla. två essays ska in. en multiple choice test väntar. och femtioelva böcker/handouts skall läsas.

som det ser ut lär jag spendera större delen av dessa två veckor (nästan) på stadsbiblioteket. feel free to join!


Kommentarer
Postat av: Sheenie

buääää!!! jag vill oxåå landa på arlanda!! hope u have a gr8 time!! miss uuu, husband! puss!!

2008-10-26 @ 14:45:18
URL: http://sheenieintaiwan.blogspot.com
Postat av: Anonym

så skoj ska du vaar här i sverige länge eller?:)

2008-10-26 @ 14:55:57
Postat av: lexi

så skoj ska du vaar här i sverige länge eller?:)

2008-10-26 @ 14:56:30
URL: http://leexi.blogg.se/
Postat av: Victoria

wifey: metro blir tom utan dig ju! längesen vi körde våra moves!



leexi: 12 dagar för att vara mer exakt. lagom för att vända uppochner på stan ;D puss.

2008-10-26 @ 15:28:26
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: lexi

ah okejokej :) haha ja eller hur göra sverige osäkert ;) svar: ahha atck så mycket tycker också vi är gansak söta tillsammans hihi

2008-10-26 @ 15:45:38
URL: http://leexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0