TIME WILL HEAL IT ALL?

sitter här bland mina böcker. lovade mig själv att grovplugga hela dagen, vilket jag gjort (i alla fall halva)
tog en paus nu för att rota igenom garderboben så nu är outfiten för "back to school party" på onsdag avklarad. ska se om jag kan ragga till mig en slips and then voila!
sen är det dags att börja stressa inför halloween festen borta i Birmingham den 28e okt. tanken är att vi manchester studenter ska klä ut oss similarily så att vi lättare kan spot each other on the dancefloor, får se vad de kommer på. ett av förslagen hörde jag var: evil disney characters. oh gosh. hur skall detta gå? jag älskar allt som har med disney att göra. vill helst inte avsluta denna fest med att ha mardrömma om dessa figurer som följt mig sen barnsben.

detta innebär även att jag vid ankomsten till sverige kommer att vara helt exhausted/se ut som ett riktigt monster med mina påsar under ögonen släpandes på marken. men det får jag ta.
what can i say, we're young får passa på nu medans man fortfarande kan transportera runt sig själv utan rullatorn.

 
                      14th of oct                                               15th of oct                        


28th of oct.
Bham's biggest oriental party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0