MAT, MAT, OCH ÅTER MAT.




skräpmats-hyllan är åter påfylld.
tog en tripp förbi sainsburys efter kinesiskan då jag hade en giant håltimma på tre timmar.
planen var att småshoppa lite. gissa hur det slutade. står där med tre fulla kassar, ångrar mig som fan. vill bara sätta mig ner och tjura. men nej, jag måste släpa hem femton ton med stuff. vägen hem känns som flera mil. armarna strejkar ca 5 gånger/minut. but i have to do it! tre kassar fullt med käk. who could possibly abandon these babies?

väl hemma är jag mer än stolt över mig själv. med inte längre så proportionella armar börjar jag fylla min hylla i kylskåpet, frysskåpet OCH the very known, junkie-shelf. så nu är jag återigen laddad and all set inför flera nätters pluggande.
just bring it on baby!

mötte melanie för att tillsammans ta oss till microeconomics klassen somm för övrigt varade i femhundra år. vår räddning blev brandlarmet som gick. DOCK endast 30 minuter innan lektionens slut.

- BIIIP BIIP BIIIP BIIIP BIIP....(det slutar pipa)
- aaaaw....
- ......BIIIP BIIIP BIIIP ~
- YES!

så diskreta är eleverna här. we just looooove school! ...not.

mer update later. dags att plugga lite nu.



tröja - JECCI FIVE (kina)
Halsduk - H&M
Jeans - G Star
Skor - Converse
väska - Björn borg
pärlörhängen - Accessorize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0