2 VECKOR KVAR.

sa upp mig från jobbet idag. inte det lättaste då jag faktiskt gillar det.
att jobba på fitness 24 seven är som sagt inte det absolut lättaste men trots all världens ansvar så är det kul och motiverande.
så nu jobbar jag klart mina två veckor, packar i en vecka and then im off.
accommodation är efter en hel del strul fixad! creds to bibi.
så nu är det bara att köra så det ryker.
farewell party blir det också inom kort. fan. nu känner jag hur mycket jag kommer sakna folket här hemma.
för trots att manchester inte ligger så långt bort så är det ju ändå ett annat land. bara det känns ju uberlångt bort.
kommer få smaka på ett liv där jag måste klara mig helt själv. utan mamma, pappa eller bibi.
känns inte alltför fantabulous men vafan, I CAN DO IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0