C IS IN TOWN!

ska strax iväg och möta Carin i stan.
har precis rensat bibis kylskåp på mat. fann inte mycket.
så nu sitter jag här, hungrig som fan. får nog dra med C på lunch någonstans.

måste verkligen hinna förbi the phone house idag för att fixa min mobil. less than two weeks before i leave and i aint goin anywhere without it!

såg för övrigt efter en lååång tids velande "wrong turn 2" med mamma igår.

mamma - vad vill du se då?
jag - spelar ingen roll, vad vill du se?
mamma - skräckfilm...
jag - ... ok... men en 3-gradig skräckfilm då på en skala från 1-5. ok? ( dvs inga badrumsscener, koreanska, japanska eller thailändska, dessa dödar )
mamma - ........

filmen var helt okej, har sett ettan som var minst lika gross. handlar om folk som är fast i skogen tillsammans med deformerade, människoätande människor. so it's all bout surviving. låter B men i liked it. lagom äcklig sådär. se den.

innan filmen passade jag på att betala några räkningar genom internetbanken varav mamma utbrister:

- vilken snygg dosa du har!
- ... ?
- min är skitful ju.
- vad är det för skillnad?
- din ser ut som ett kort, min är bara som en klump.
- ...



so do i love her or do i love her?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0