GOD MORGON SVERIGE.

ligger här i min varma sköna säng. (går ej att jämföra den med den jag har hemma men ändå) make the best out of it.
känner verkligen inte för att gå upp när det är så kallt ute.
men ska strax vid elva tiden träffa upp tjejerna i stan för en heldagsshopping efter vår klänning för kvällens fresher's ball. börjar få panik. DOCK måste jag säga att britter inte verkar ha någon känsla för stil här. (there are exceptions of course) men generellt... omgosh.
well, this just reduces my pressure when we're goin out.

sen ska jag äntligen hämta ut mina bilder jag framkallat för att fylla mitt rum med en hemma-känsla.
före och efter bilder på rummet kommer förmodligen ikväll.

igår kväll kom simona över för movienight. denna gång blev det virgin snow. fin koreansk/japansk film. very emotional and cute. se den! listad som etta på mysojus "movie of the week" www.mysoju.com

nä, nu ska jag upp.
just det, JAG HATAR MITT HÅR! fortfarande ja... saknar mitt hår som fan. går inte att göra ett skit med den längden jag har nu. så dagens i-landsproblem: vad ska jag göra med håret ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0