SO BIG AND YET SO SMALL.

mötet imorse kl 9 var helt och hållet onödigt.
fick mig att vakna 7, missa frukosten (mitt eget fel) och sen gå därifrån utan att vara smartare någonstans.
så gick till stan med Zizi och Massimo, en italian born chinese för att återigen, shoppa. hann få mina bank nummer so i can finally finish the financial registration. skickade även iväg studieförsäkran till CSN so hello money!

efter det skulle zizi iväg på möte så vi drog och käkade lunch på SUBWAY. i've made it clear, i eat a lot. so now, everyone's warned.
innan dess hann vi scanna igenom selfridges där vi inhandlade ett par converse var, and here they are:



universitetet är som ni kanske inte vet, ENORM! så att gå runt med ballerina skor eller högklackat är inte någon vidare bra idé.
sedan bar det av till mötet med vår personliga handledare, i mitt fall James st andré. mitt schema är fortfarande inte fixat men det lutar mot att jag under nästa år får köra en independent studying där jag får en kurs utformad efter mina behov och mina skills. cause once again, I ROCK! (err...)

måste säga att skolan är stor men ändå inte in the sense that i tend to bounce into people i know every now and then. senast hamnade jag av en slump bredvid bibi's friend B in the whitworth hall. coincidence huh.

hursomhelst. dags att äta middag nu.
kanske blir 5th avenue ikväll?
gosh, really getting old.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0