SVIKEN IGEN.

precis kommit hem från bibi som insisterade med att hämta mig med bilen imorse (remember, jag haltar)
efter att han åkt iväg till jobbet somnade jag framför tv:n för att sedan vakna till av fyra whinande blondiner.
"city girl meets cowboy" gick på TV. en blondin värre än den andra. har absolut INGENTING emot blondiner men programmet har ju med flit valt ut fyra riktigt storstadstjejer á la Paris Hilton. holy schmoly.
Programmet var som en dålig/snabbspolad version av "the bachelor" so despite the lack of content really, så fastnade jag vid tv:n och tre hela avsnitt! (yes im a retard who is contradicting myself enormously)
kanske var det för att killarna inte riktigt hade "it" som killarna i the bachelor är tänkta å ha.

moving on...

brorsan ringer och ber mig köpa med mig kebab hem så där far jag iväg, springandes igenom halva stan, i ballerinas! i spöregnet! wunderbaur. not a very good combination i must say. yes, vädret sviker en åter och återigen.

but it was worth it, för nu är det dags för kebab!
SO LONG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0