GULING I STORSTADEN.

kass uppdatering. beror helt enkelt på att jag som vanligt skjutit upp saker och ting till sista minuten så dagen har spenderats till diverse ärenden som egentligen skulle tagits itu med för längesen. hann dock med en liten, om man nu kan kalla det för fika på Arigatou med Marie. som vanligt, när man går på ching chong restaurang så hälsar man på de man känner (föräldrarna känner) innan man slår sig ner. sen hör man:

"vems dotter är det?"

och sen en massa tissel och tassel. sen hör jag pappas namn.
ett av anledningarna till att jag älskar manchesters chinatown, INGEN UNDRAR VILKEN RESTAURANG MAN ÄR IFRÅN!

anyways, resten av dagen spenderades med föräldrarna. pappa lagade extra mycket gott idag då jag flyger tillbaka till england imorgon. ska bli skönt att sätta igång med studierna på heltid, utan att distraheras av diverse aktiviteter som aldrig tycks ta slut när man är hemma. självklart ser jag fram emot mina 6 tentor som är på ingång. wish me luck folks since my brain isnt big enough to store the knowledge needed to pass SIX friggin exams! fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0