MATSÄCK IS THE SHIT!

gissa vad.
har under de senaste timmarna inte bidragit med ett SKIT till min historia uppsats. deadlinen är i övermorgon.
har ca 1000 ord i kassen, dvs ytterligare 2000 krävs för att ens få godkänt. är inte så kick ass confident just nu men imorgon när jag spottat ut 1000 ord till så kan vi höja ribban lite.

har precis avnjutit en macka som pappa förberedde till mig innan jag skulle flyga så att jag kunde ha något att underhålla mig med på flygplatsen (folk som känner mig vet att ätbara saker håller mig tyst längst och mest effektivt) fast nu var det så att han hade förberett 4 stora mackor... no way att jag skulle proppa i mig dessa innan tullen. så jag körde ner 3 av de långt ner i väskan i hopp om att de inte skulle hitta mina mackor och antingen tvinga mig att äta upp allt på plats eller slänga. skulle antagligen ha valt det första alternativet, hur pinsamt det än skulle vara att stå där bland resenärerna och tugga i mig allt. de hittade inte dem.
en macka åt jag på planet, en för fem minuter sen så nu har jag en kvar att ha som frukost imorgon bitti.

är han inte för underbar? det är min pappa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0