STUCK INDOOR.

vaknade av att Jinn ringde tidigt imorse, med betoning på "tidigt" såhär lät det ungefär:

J - hej, det är jinn... bla bla bla...
V - heej...
J - sover du?
V - mm...
J - oj, du jag tänkte bara fråga vad man använder för elkontakt i england.
V - ... O2...
J - va?
V - vänta? vad frågade du?

inte så lyckat med andra ord. O2 är ju som bekant englands motsvarighet på Comviq. mitt svar sa nog inte henne så mycket med andra ord. TREVLIG RESA BABE! <3

anyways, Kai ringde senare och undrade om jag ville komma förbi på Mahjong. OM??? här sitter jag och spelar online MJ och har så jävla tråkigt. men tyvärr agerar jag snäll dotter idag. disken är avklarad, tvätten är nästintill klar och sedan är det bara dammsugningen kvar. så ingen MJ. däremot sitter jag och spelar med mamma som är på restaurangen.
allt detta  när det är wunderbaurt väder ute! fyfan. fick även tacka nej till fika med Awesome Foursome. sigh. life's unfair sometimes. BIG TIME!

laundry's calling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0