STUDENT PÅ SU.

varken jag eller mariam studerar på SU. hon går på södertörn, jag går på uni of manchester, men ändå älskar vi att hänga i SU kvarter. blir påmind om den gamla goda tiden då jag studerade koreanska på SU, på den tiden brukade jag hänga dagarna långa på universitetsbiblioteket där. me like.
idag mötte jag upp Babu vid halv elva tiden (försov mig lite...) för att sedan bege oss till universitetet. blev en hel för/- och eftermiddag där med kebab från PICNIC (aka alis kebab according to dear Mariam) och en varsin 7 eleven latte och gulingpuffar.

imorgon blir det återigen SU besök. redan vid nio tiden för mig samtidigt som jag inväntar Babu som kommer och joinar mig efter hennes Macroeconomics prov. håller alla tummar och tår!

så, nu ska jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0