TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL.

härliga vårsol.
den blev nästan för härlig att jag och Mariam Babu knappt kunde hålla oss inomhus.
vi var bänkade i stadsbiblioteket mellan två och fyra. sedan gav vi oss ut i solen. efter den traditionella kebabtallriken i kungshallen jagade vi solen i kungsan tillsammans med resten av befolkningen.
var som ett litet nostalgitripp tillbaka till gymnasietiden. allt kändes så fridfullt och ingen stress kände vi när vi satt där och solade. men den tanken varade inte länge. snart hade vi planerat in morgondagens pluggschema på SU.

sen mötte jag upp med farbror Kai för en liten fika och lite chit chat om allt mellan himmel och jord innan jag plockades upp från gullmars av päronen. ska strax hoppa i säng då det blir en tidig morgon imorn. kvart i tio, tcentralen. STRICTLY. sen beger vi oss ut till universitetet. så ser ni två fånar som gapskrattar med jämna mellanrum och förmodligen med en massa skräpmat runt omkring dem, ja, jag då är det jag och Babu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0