BRIST PÅ SÖMN.

efter att ha festat två dagar i streck har jag jobbat tre dagar i streck. vet inte vilket som är värst.
vakna vid sju, åka iväg vid åtta. so different from my usual lifestyle. tidsrytm stämmer liksom...inte alls.
imorgon blir det i alla fall en lunch med hela tjejgänget. mycket att ta igen så det ser jag fram emot.
ser att solen tittat fram också, får hålla tummarna att det håller sig veckan ut så jag får njuta av de sista dagarna på hemmaplan. annars får jag hoppas att manchester har mer att erbjuda.

nu kallar plikten!

ska bara berätta om en incident som inträffade häromdagen vilket orsakade ett flertal hjärtattack.
efter jobbet går vi mot bilen som står parkerad emot en vägg. när jag är på väg att öppna dörren ser jag en stor fet bajsklump precis där jag två sekunder senare hade tänkt ställa ner foten. phew tänker jag. nära. in your face bajsklump, mig lurar du inte. jag ställer ner foten bredvid klumpen... och den börjar hoppa. WTF! eloge för modighet till den som inte skulle kissat på sig. som sagt, den börjar hoppa. jag börjar hoppa. jag börjar skrika. jag klättrar upp på bakluckan och sekunden efter springer föräldrarna fram med oro som snart övergår till en skrattattack och säger att det är en groda. trust me, den var gigantisk! och ful med tanke på att jag förväxlade den med skit.
tio minuter efter då jag fått det bekräftat att den var utom synhåll klättrade jag ner från bakluckan och hoppade in i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0