EN DAG MED NÄRA OCH KÄRA.

ännu en slapp dag med the crew. åkte tidigt hem till Chociss för att tillsammans ta oss till gamla stan och möta upp resten av gänget för Dim sum.

P - ska vi slå vad om hur många vi tror är framme?
V - sure... kan inte vara många iaf.
P - ok, jag tror sex styckna.
V - så många?! err...jag tror 3. MAX 3!
P - ok, vilka då?
V - uhm...typ... nä jag vet inte, men no chance in hell att Sheena är framme i alla fall.

vi kommer fram och jag möts av en inte så positiv syn (utifrån vadslagningens perspektiv) hela gänget (inkl. sheena!? WTF!?) satt redo och vi var tydligen bland de sista. schweet. blev nu 30 minuters massage fattigare.

efter lunchen gav vi oss ut på promenad till kungsan för att lämna av wifey som skulle jobba och fortsatte vidare till biljardpalatset där jag inte gjorde så bra intryck. what can i say, i had a bad pool day.
efter några timmars spel teamade jag och Chociss upp och kickade äntligen some major fat ass.

arvrunade kvällen med G.I Joe som precis som förväntat var riktigt bra. two words: channing tatum! :)
innan vi begav oss hemåt blev det ett snabbt MAX besök där jag gamade i mig min efterlängtade chiliburgare som även var välbehövd för sen var det raka vägen hem och skämma ut Chociss med hans 30 minuters massage. damn.


Kommentarer
Postat av: sheenie

hihi! I tend to surprise people sometimes! :P

But remember! This will not b the last time I'm early :), the new sheenie will fo suree promptly be on time! :D bahaha

2009-08-20 @ 22:02:13
URL: http://sheenie-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0