HUR ROLIG KAN EN FISK VARA EGENTLIGEN?



tagning (bild) 1:
Max - Oj...
Vic - mm OJ! måste du se ut som en fånge? le lite fan.

tagning 2:
Max - ok...oj, jag hann inte... hehehe titta på min bild! hehehehe...

tagning 3:
Max - hehehehehehe...
Vic - seriöst, du har EN bild kvar! sluta skratta!!!
Max - hehehehe jag kan inte...hehehehe...jiejie hjälp..
Vic - eh ok...er... asså...tänk på....typ...JAG VET! SURSTRÖMMING!!!
Max - HAHAHAHAHAHAHA *spott* HAHAHAHAHAHHAHA

tagning 4:
*klick*......
Max - oj....
Vic - ......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asso palla... ta bort. jag svär kommer lägga ut bilder på dig (FULA) om du inte tar bort lägger jag upp jag SVÄR

2009-08-17 @ 22:12:06
Postat av: maxlin

Asso palla... ta bort. jag svär kommer lägga ut bilder på dig (FULA) om du inte tar bort lägger jag upp jag SVÄR

2009-08-17 @ 22:12:52
Postat av: Victoria

puss på dig med sötnos! ^^

2009-08-20 @ 12:16:37
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0