RUN BABY RUN!

sitter på jobbet och degar. väldigt lugnt just nu, gör att jag inte har så mycket annat att göra än att sitta och äta.
3 måltiden för dagen. fjärde på ingång. dumplings!

tiden flyger som vanligt iväg utan att man ens hinner blinka. om en och en halv vecka flyger jag tillbaka till england i två dagar för att dels skriva på kontraktet för min nyhemkammade lägenhet. ett stenkast från oxford road och universitetet.
balkong får vi också! yeah baby! där ska det solas!
stor eloge till Martin som fixat allt detta och låtit mig njuta av sommaren här hemma.

however, ikväll springer Chociss och hans grabbar midnatssloppet så efter jobbet blir det raka vägen till mållinjen där jag ska invänta Chociss med en stoooooooor mwah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0