ADD OIL ADD OIL!

har nog inte varit såhär produktiv sen...(okänt datum)
kanske har det att göra med det faktum att jag snart får åka hem igen! några dagar kvar.
inlämningen av min portfolio sker på torsdag eftermiddag och då är jag free like a bird!
har dock en hel del att fixa tills dess och lyckas jag med det belönas jag med en shoppingtur på torsdag eftermiddag. av mig själv. blir förmodligen en hel del som har med mat att göra (alla mina pengar nuförtiden går till mat, hur sorgligt det än låter)
dags att dress hunt-a igen till nyårsafton. julafton spenderas hemma med familjen inklusive älskling och hans mor vilket ska bli oerhört mysigt ♥ får se om vi klämmer in GK den 23e. most likely not men vi får se. (sheena! i know you want to) :P

ytterligare en timmas plugg ska jag nog lyckas stå ut med innan jag går på date med Blund. John Blund.

Kommentarer
Postat av: wi'

2009-12-17 @ 16:37:04
Postat av: Wifey

haha! i want to if all of u want to! :P

jia youuuu la!!

PUSS

2009-12-17 @ 16:38:28
URL: http://sheenie-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0