ALL I WANT FOR CHRISTMAS...

nom nom nom. har precis gräddat pannkakor som jag nu sitter och glufsar i mig.
har pluggat kinesiska sen jag vaknade imorse. varit på universitetet en sväng och inhandlat material till min portfolio. ska strax börja nörda mig igen.

har även planerat jul och nyårsafton lite med älskling, ser ut som om det kommer bli en helt underbar jul med nära och kära. which reminds me, julklappar! brorsan har fått sin tidiga julklapp (iphone) av mig och älsklingen så han är avklarad. men resten då? another mission impossible att ta itu med alltså.

själv önskar jag mig ingenting. har allt/alla jag behöver och lite till så är mer än nöjd. eller förresten, bra betyg i alla mina kurser, någon? annars får det vara.

längtar längtar längtar till julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0